OneForce Guild
Wanna be happy? Login now...

=-BlueEyez=-

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

=-BlueEyez=- Empty =-BlueEyez=-

Post by [BK]X-Time on Wed May 20, 2009 7:39 am

Elow Boys Girls and Gays Its Nice to have Forum Hey BlueEyez members better encourage our guild mates to make account in our Beloved Forum Smile
[BK]X-Time
[BK]X-Time
Guild Master
Guild Master

Posts : 37
Points : 19944
Reputation : 0
Join date : 2009-05-20
Age : 27
Location : Lipa Batangas

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by -cUTeBabY- on Sun May 24, 2009 2:45 am

Nice FOr us TO win SIEGE !! GO ALLIES !!., we're PROUD OF YOU!
-cUTeBabY-
-cUTeBabY-

Posts : 202
Points : 20438
Reputation : 0
Join date : 2009-05-23
Age : 25
Location : Batangas City

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by -RAY- on Sun May 24, 2009 4:38 am

yeah and if you do that totel will give you guys a price :p for BE only :p
-RAY-
-RAY-

Posts : 166
Points : 20360
Reputation : 5
Join date : 2009-05-20

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by -cUTeBabY- on Sun May 24, 2009 5:13 am

well, ALLIES ARE BEST !!
-cUTeBabY-
-cUTeBabY-

Posts : 202
Points : 20438
Reputation : 0
Join date : 2009-05-23
Age : 25
Location : Batangas City

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by -RAY- on Sun May 24, 2009 5:17 am

yeah but i the allies are not active they are the worst -.-
-RAY-
-RAY-

Posts : 166
Points : 20360
Reputation : 5
Join date : 2009-05-20

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by -cUTeBabY- on Sun May 24, 2009 5:20 am

ahh, but i think

they were not
-cUTeBabY-
-cUTeBabY-

Posts : 202
Points : 20438
Reputation : 0
Join date : 2009-05-23
Age : 25
Location : Batangas City

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by -RAY- on Sun May 24, 2009 5:21 am

i hope so Smile i really do Smile
-RAY-
-RAY-

Posts : 166
Points : 20360
Reputation : 5
Join date : 2009-05-20

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by -cUTeBabY- on Sun May 24, 2009 5:26 am

tsk tsk tsk
-cUTeBabY-
-cUTeBabY-

Posts : 202
Points : 20438
Reputation : 0
Join date : 2009-05-23
Age : 25
Location : Batangas City

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by -RAY- on Sun May 24, 2009 5:27 am

totel might get angry when he see's this thread full of spam :p
-RAY-
-RAY-

Posts : 166
Points : 20360
Reputation : 5
Join date : 2009-05-20

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by -cUTeBabY- on Sun May 24, 2009 5:37 am

im not spammin, sory
-cUTeBabY-
-cUTeBabY-

Posts : 202
Points : 20438
Reputation : 0
Join date : 2009-05-23
Age : 25
Location : Batangas City

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by [BK]X-Time on Sun May 24, 2009 7:14 am

SPAMMING
[BK]X-Time
[BK]X-Time
Guild Master
Guild Master

Posts : 37
Points : 19944
Reputation : 0
Join date : 2009-05-20
Age : 27
Location : Lipa Batangas

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by GunZero on Mon May 25, 2009 1:53 am

im spamming bann me please^^cheers
GunZero
GunZero
Guild Master
Guild Master

Posts : 62
Points : 20043
Reputation : 0
Join date : 2009-05-20

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by Mr.Zai on Mon May 25, 2009 2:39 am

Ill spam infract me as well haha
Mr.Zai
Mr.Zai

Posts : 68
Points : 20062
Reputation : 1
Join date : 2009-05-24
Age : 33
Location : Quezon City

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by -cUTeBabY- on Mon May 25, 2009 4:00 am

lol!


DO spam affect this site? =)
-cUTeBabY-
-cUTeBabY-

Posts : 202
Points : 20438
Reputation : 0
Join date : 2009-05-23
Age : 25
Location : Batangas City

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by [BK]X-Time on Wed May 27, 2009 9:06 pm

WElCome Spamz0rz
[BK]X-Time
[BK]X-Time
Guild Master
Guild Master

Posts : 37
Points : 19944
Reputation : 0
Join date : 2009-05-20
Age : 27
Location : Lipa Batangas

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by IhidS on Thu May 28, 2009 6:40 am

Spamming lol....Very Happy
IhidS
IhidS

Posts : 79
Points : 20057
Reputation : 5
Join date : 2009-05-26
Age : 28
Location : BOGO CITY

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by frenchiee on Tue Jun 02, 2009 2:48 am

i think spamming are not affect in this site..!!
frenchiee
frenchiee

Posts : 43
Points : 19955
Reputation : 1
Join date : 2009-05-24
Age : 28
Location : camiling tarlac

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by †BK†Mark22 on Tue Jun 02, 2009 7:09 am

yeah...me too i also think spam is not affect.....Very Happy
†BK†Mark22
†BK†Mark22

Posts : 70
Points : 19991
Reputation : 1
Join date : 2009-06-02
Age : 26
Location : BOGO CITY

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by IhidS on Wed Jun 03, 2009 7:43 am

spamming waaaa...is that effective?.....lewl.Very Happy
IhidS
IhidS

Posts : 79
Points : 20057
Reputation : 5
Join date : 2009-05-26
Age : 28
Location : BOGO CITY

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by frenchiee on Fri Jun 05, 2009 4:13 am

i dont think so if pamming is affective in site
frenchiee
frenchiee

Posts : 43
Points : 19955
Reputation : 1
Join date : 2009-05-24
Age : 28
Location : camiling tarlac

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by [C]uteLeTz on Fri Jun 05, 2009 8:05 am

HELLO! LOL, there are many spammers here haha.. [C]uteLeTz here, i just register this account ryt now..
[C]uteLeTz
[C]uteLeTz

Posts : 18
Points : 19829
Reputation : 1
Join date : 2009-06-05
Age : 27
Location : No need to mention ^^,

http://www.strategy.ace.st

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by [BK]X-Time on Fri Jun 05, 2009 4:24 pm

Hi WelCome To Our Forum Very Happy
[BK]X-Time
[BK]X-Time
Guild Master
Guild Master

Posts : 37
Points : 19944
Reputation : 0
Join date : 2009-05-20
Age : 27
Location : Lipa Batangas

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by Mr.Zai on Fri Jun 05, 2009 11:06 pm

[C]uteLeTz wrote:HELLO! LOL, there are many spammers here haha.. [C]uteLeTz here, i just register this account ryt now..

wow erika? hmm nice see yew here...
Mr.Zai
Mr.Zai

Posts : 68
Points : 20062
Reputation : 1
Join date : 2009-05-24
Age : 33
Location : Quezon City

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by sweet_baby on Sat Jun 06, 2009 4:40 am

o...


whats up now???
sweet_baby
sweet_baby

Posts : 31
Points : 19950
Reputation : 0
Join date : 2009-05-21
Age : 26
Location : HeLL

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by [C]uteLeTz on Sun Jun 07, 2009 11:56 pm

Mr.Zai wrote:
[C]uteLeTz wrote:HELLO! LOL, there are many spammers here haha.. [C]uteLeTz here, i just register this account ryt now..

wow erika? hmm nice see yew here...

heheh thanks! lol!
[C]uteLeTz
[C]uteLeTz

Posts : 18
Points : 19829
Reputation : 1
Join date : 2009-06-05
Age : 27
Location : No need to mention ^^,

http://www.strategy.ace.st

Back to top Go down

=-BlueEyez=- Empty Re: =-BlueEyez=-

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum